Az előadásokról és az előadókról - a kurzort föléjük húzva - részletesebb informácók érhetőek el!

Fehér Csaba

 

Fehér Csaba az Oracle Magyarország regionális sales consulting menedzsere, az Oracle Humán Erőforrás rendszerinek szakértőjeként segít megtalálni azt a HR megoldást, amely legjobban szolgálja egy vállalat integrált képzési folyamatait.

Karászi Gyöngyi

 

Gyöngyi képzési vezető az Aegon Biztosító Értékesítés Támogatási Osztályán így felelős a teljes értékesítési hálózat (közel 2000 fő)  képzési programjáért, legyen az tantermi képzés, e-learning vagy vizsga.

Pályáját tanárként kezdte, majd biztosítás értékesítéssel foglalkozott. Az értékesítői és pedagógusi tapasztalatai vitték a tréneri pályára. Az Aegon előtt hasonló pozícióban dolgozott az Union biztosítóban.

Orbán Éva

 

Orbán Éva az ARTudásmenedzsment szenior projekt menedzsere, sok éves, nagyvállalati körben szerzett projekt és program menedzsment tapasztalattal.

Biber Attila

 

Biber Attila az Oracle Humán Erőforrás rendszereinek regionális értékesítési képviselője. 20 éves tapasztalattal rendelkezik (kis-, közép- és nagy-) vállalati rendszerek bevezetésében. Ez nagyban segíti az empátiás képességét a vállalati eLearning megoldások bevezetését kísérő kihívások megértésében.

Surguta András

 

Projekt menedzser

Szakmai vezető

tanácsadó-tréner-moderátor

Papp László Dávid

 

Dávid a Comforce Zrt (CloudAgents) innovatív felhő alapú contact center alapítója. Munkatársainak száma, akiknek a folyamatos képzéséről gondoskodnia kell naponta változik, de soha sem kevesebb mint 500 fő.

Dr. Kádár Krisztián

 

Kádár Krisztián a Nemzeti Közszolgálati Egyetemen az E-tanulás Módszertani Központot vezeti, tanársegéd a Corvinus Egyetemen, így két szemszögből is kitűnő rálátása van az elektronikus oktatási rendszerek kérdésére.

Magyarosi Dóra

 

Magyarosi Dóra az Assessment Hungary senior tanácsadója, pszichológus, HOGAN tanácsadó.

Szénási Adrienn

 

Adrienn az Erste Bank képzési és fejlesztési vezetője, feladatai közé tartozik a bank és leányvállalatai (3,500 fő) tantermi és elektronikus képzési portfóliójának összeállítása és folyamatos karbantartása.

Fromann Richárd

 

www.jatekoslet.hu

Koharek András

 

Koharek András az ARTudásmenedzsment vezetője. Jelentős IT projekt menedzsment tapasztalattal lépett be az e-learning világába. Mottója, hogy e-learninggel bármit lehet oktatni, csak jó e-learning tananyag modult kell készíteni!

Kutatás értékelése, tapasztalatok

 

Tekintse meg az előadást!

A felhők fölött...

 

Az előadásban bemutatásra kerül, hogy a világ vezető vállalatai milyen tapasztalatot szereztek a felhő alapú elektronikus képzés megoldások használatával.

Mennyi? 30! Mi 30?

 

Az elektronikus képzési rendszerekkel kapcsolatban korántsem biztos, hogy jó kérdéseket teszünk fel. De akkor vajon mik a jó kérdések? És a válaszok?

Hogyan járul hozzá az elektronikus képzési rendszer a vállalati célok eléréséhez?

 

Egy elektronikus képzési rendszert nem önmagáért vezet be egy vállalat, hanem mert célja, céljai vannak vele. Egy jól megtervezett és jól kezelt e-learning rendszer hosszútávon tud hozzájárulni a szervezeti célok eléréshez.

Integrált képzésmenedzsment a gyakorlatban

 

Az elektronikus képzési rendszer akkor a leghatékonyabb, ha nem önálló, szigetszerű rendszer, hanem a folyamatokba és más informatikai rendszerekbe ágyazva tölti be szerepét. Az előadás során bemutatásra kerül egy példa arra, hogy hogyan lehet ezt megvalósítani.

Központi képzés szervezés open source alapokon

 

A hatékony és magas szintű képzésadminisztráció elengedhetetlen kelléke egy támogató informatikai eszköz. De mi helyzet ha több tízezer hallgatóról van szó, és csak nyílt forráskódú termékek jöhetnek szóba? A Gyemszi példája megmutatja, hogy ez sem lehetetlen.

Mikor térül meg az elektronikus képzési rendszer?

 

Minden vállalat életében eljön az a pillanat, amikor költeni kell képzésre, a munkatársak fejlesztésére. Mitől függ az
e-learning, mint eszköz és módszer súlya ezekben a döntésekben?

Elter Luca

 

Luca az ARTudásmenedzsment e-learning szakértője. Naponta készít e-learning tananyagokat, de ezen túl számos publikáció és konferencia előadás is a nevéhez fűződik.

Miért nem IT projekt az e- learning bevezetés?

 

Tekintse meg az előadást!

Játszani is engedd ?!

 

Az elektronikus képzési világban a MOOC után leggyakrabban hallott szó a Gamification, vagy játékosítás. A JátékosLét Kutatóközpont bemutatja, hogy itthon hogyan köthető össze az e-learning és a gamification.

Koltányi Gergely

 

Learnovator | L&D expert | Digital Learning Evangelist | HR enthusiast | EdTech fanatic

Személyiség teszttől a bónuszig

 

Már a toborzás során, a személyiség teszt értékelésével olyan adatokhoz juthatunk, amelyek "rendszerbe" foglalhatók és az adatok egészen a bónusz rendszerig használhatók. Álom? Nem, ez már elérhető.

E-learning = tűz és munkavédelem?

 

Nem, nem egyenlő. Az előadásban bemutatásra kerül a Nemzeti Közszolgálati Egyetemen készült e-learning tananyagok egy csokra valamint az NKE E-tanulás Módszertani Központ által 14.000 köztisztviselő bevonásával lebonyolított kutatás eredménye.

Trend közelben

 

Míg itthon vannak olyan helyek, ahol egy prezentációra is az e-learning tartalom nevet használják, máshol interaktívabb tartalmakat hívják így, amelyek elágazásokkal, feladatokkal, videóbetétekkel vannak színesítve. Azt, hogy hol van az igazság a téma, a közönség és a rendelkezésre álló erőforrások határozzák meg. A repertoár széles. Ebből mutatunk ízelítőt.

Tananyagok, tananyag fejlesztő eszközök bemutatása

 

Az előtérben elhelyezett asztalokon lehetőség nyílik megismerkedni az e- learning tananyag fejlesztés folyamatával, e-learning és rapid e-learning tananyag fejlesztő eszközökkel.

Program

Konferencia