Tippek és tévhitek

E-learning tévhitek 16.

boring

Elérkeztünk tévhit sorozatunk utolsó részéhez, melyben az e-learning alapú oktatás élvezhetőségét vizsgáljuk meg.

Miért is lenne izgalmas otthon ülni egyedül egy számítógép előtt és tanulni? Teszik fel a kérdést sokan. Hacsak belegondolunk, egy tantermi oktatás is lehet ugyanolyan unalmas. Ha a tanulók unják az órákat az a legtöbb esetben a tanárnak és a rosszul megtervezett képzésnek köszönhető.

Írtunk már a keretrendszerek adta lehetőségekről és a kommunikációra szolgáló opciókról is. Kis erőbefektetéssel és kreativitással egy változatos feladatokkal teli, érdekes, motiváló e-learninges tananyagot leszünk képesek elkészíteni, amit az oktatók és a hallgatók is élvezni fognak. Kezdetnek használjunk rapid eszközöket, ne akarjunk elsőre tökéletes tananyagot létrehozni. A tanulókat az első időszakban már csak a változás tudata is izgalomba fogja tartani, eközben pedig egyre mélyebbre áshatjuk magunkat a lehetőségek tárházában.

A következő héten, megpróbáljuk összefoglalni, milyen tévhiteket sikerült megcáfolnunk az elmúlt hónapokban.

A szerzőről

Elter Luca

Szóljon hozzá