Eszközök Tippek és tévhitek

7 ok, hogy miért fektess LMS rendszerbe

LMS rendszer bevezetésén gondolkodsz? Rengeteg előny származik abból, ha e learning anyagokat kínálsz a tanulóidnak. Olvasd el cikkükben, hogy mik ezek az előnyök!

Miért érdemes befektetni egy e-learning oktatási rendszerbe?

Pénzt költeni egy új szoftverre, vagy annak bevezetésére komoly döntés bármelyik vállalkozás számára, és nyilván biztos akarsz lenni benne, hogy megtérül a befektetés. Ha az e-learningre áttérést fontolgatod, az LMS vásárlás kellemetlen plusz költségnek tűnik, de fontos, hogy olyan befektetésként gondoljunk rá, ami rengeteg előnnyel jár.  Vessünk egy pillantást a legfőbb előnyökre ezek közül.

  1. Bővítsd e-learninggel a kínálatodat!

Az első fő előnye az LMS rendszerbe fektetésnek, az a tény, hogy így már képes leszel e-learning szolgáltatást nyújtani ügyfeleidnek (a rendszer még nem tartalmazza automatikusan a tananyagokat). Színesíteni a szolgáltatási palettát mindig jó ötlet, és ezzel kapsz még egy fontos jellemzőt, amiről beszélhetsz, amikor a potenciális ügyfeleiddel találkozol (személyesen, vagy marketingeszközök segítségével).

  1. Érj el több ügyfelet!

Az e-learning kínálata segít neked több felhasználót elérni, mint korábban. Ha csak tantermi képzéseket kínáltál a múltban, akkor csak azok a tanulók vehettek részt a képzéseiden, akik földrajzilag meghatározott távolságra voltak a képzést nyújtó helytől. Így térben és időben limitálva volt a résztvevők száma, ezen kívül függött még más szolgáltatásoktól is, mint pl. a közlekedés. Az e-learning-gel a tanulóid képesek befejezni a kurzusaikat kényelmesen otthonról, a saját időbeosztásuk szerint. Többé arra sem lesz szükség, hogy azonos országban legyetek. Ez a lehetőség megnyitja a képző cégedet egy sokkal nagyobb hallgatóság előtt.

  1. Takaríts meg időt és pénzt!

Az e-learning kurzusok üzemeltetése általában sokkal olcsóbb és sokkal kevésbé időigényes, mint a tantermi képzéseké. Nem kell az oktatókat ütemezni, így kevesebb a hozzáadott költség és lehetővé teszi nekik, hogy ugyanabban az időben más feladatokkal is foglalkozzanak. Nincs terembérleti díj, nyomtatási költség, könyvek, nem kell fizetni a cateringért és a közlekedésért sem. Végül sokkal kevesebb lesz az adminisztrációra fordított idő, és ha egy kurzust feltöltöttél az online felületre, nem lesz minden alkalommal előkészítési idő sem.

  1. Emelkedj ki a versenytársaid közül!

Az e-learning képzési kínálatba vétele remek módja, hogy kitűnj azok közül a versenytársaid közül, akik nem biztosítják ezt a lehetőséget a hallgatóik számára. Ezen kívül lehetőséget teremt arra is, hogy kevert képzést (blended learninget) is kínálhass, ami a tantermi és e-learning képzések kombinációja. Így biztos lehetsz benne, hogy a tanulóidnak változatos, kedvező tanulási lehetőségeket tudsz ajánlani.

  1. Kínálj több képzést ugyanakkora ráfordítással

Az e-learning bevezetése azt jelenti, hogy több képzési lehetőséget tudsz nyújtani anélkül, hogy az erőforrásokat növelnéd. Nem lesz szükséged nagyobb befektetésre, plusz költségek sem adódnak és nem kell növelni az alkalmazottak számát sem. Csak az kell hozzá, hogy egy megbízható, szakértő csapattól beszerezd az LMS rendszert, telepítsd, futtasd, és már kezdheted a tanulókat keresni. Ez annak a lehetőségét kínálja, hogy plusz befektetés nélkül növeld a bevételeidet.

  1. Szolgáltass korlátlan számú felhasználónak!

A tantermi képzések esetében korlátozott a képzések befogadóképessége, (pl a tanárok, az ülőhelyek száma, vagy a terembérlet nagysága alapján). Az e-learning-gel szó szerint annyi tanulód lehet, ahányat csak akarsz. Mivel minden folyamat online zajlik és a diákok saját tanmenetüket menedzselik, ugyanakkora munka van tíz diákkal, mint ezerrel. Ez azt jelenti, hogy egy tantermi képzés költségével képes leszel több ezer diákot oktatni és ezzel növelni céged bevételét.

A cikk eredetijét itt olvashatod.

Ha szakmailag kompetens csapatot keresel LMS rendszer bevezetéséhez, vagy csak információt szeretnél a lehetőségekről, keresd kollégáinkat a +36 1 782 89 1 telefonszámon, vagy az info@artudasmenedzsment.hu email címen.

A szerzőről

Nemes-Réti Krisztina

Tananyagfejlesztő és e-learning szakértő az ARTudásmendzsment csapatában.

Szóljon hozzá