Új cikksorozatunkban ügyfeleinkkel való együttműködésünk sikertörténeteit mutatjuk be, hogy miért választották az e-learninget és mi hogyan valósítottuk meg ezt nekik.
Partnerünk több ezer olyan felhasználóval rendelkezik, akik irodáját, illetve képzési helyszínét nem látogatják, mégis meg kell oldani a képzésüket egyes témakörökből, mert törvényi előírás. Az egyetlen hatékony megoldás az e-learning használata volt, mert az e-learning segítségével a felhasználók önállóan, saját időbeosztásunk szerint sajátíthatják el az oktatási anyagot. A kialakított rendszerbe minden felhasználó egyedi azonosítóval lép be, és ez az azonosító szolgál a későbbiekben az eredmények követésére is. A rendszerben minimális személyes adat kerül tárolásra a GDPR előírások teljes mértékben történő figyelembevételével.
Az elsajátítandó ismeretek a partnerünktől származó nyersanyag alapján készült interaktív tartalom csomagokban található. A felhasználók belépés után egyesével tudják megtekinteni a tartalom csomagokat, az oktatási rendszer pedig rögzíti az előrehaladást. Partnerünk képviselői, képzés szervezői a rendszerbe belépve naprakészen látják az egyes felhasználók előrehaladását.
Partnerünk az ARTudásmenedzsment szerverén üzemeltett e-learning rendszert választotta (szoftver, mint szolgáltatás), mert:
- az e-learning rendszer elérése így gyors és egyszerű
- a rendszer kiépítése és üzemeltetése nem terheli partnerünk informatikai munkatársait
Az e-learning rendszer kialakításának érdemi része néhány hét volt, a bevezetést és használatba vételt részletes előkészítő munka illetve tesztelés előzte meg.
Miért a kiszervezett e-learning volt a megoldás:
- gyorsan, látványos eredményt értünk el
- a helyi informatikát nem terhelve stabil és fenntartható megoldás született
- az interaktív tartalmak önálló feldolgozása növeli a képzés hatékonyságát.
Reméljük érdekesnek találtátok az első bemutatott történetünket. A jövőben hasonló cikkekkel is találkozhattok majd.