Tippek és tévhitek

2014 látogató

Professional Learning2014 látogatója volt idén a kétnapos Professional Learning és Personal Hungary szakkiállításoknak, ahol mi is részt vettünk kiállítóként. Egyik szemünk sírt, a másik pedig nevetett, hogy e-learning fejlesztőként egyedül képviseltük szakterületünket. Örültünk, hiszen így minden egyes érdeklődő nálunk kötött ki, velünk beszélt és cserélt névjegykártyát. Nem voltunk boldogok, mert az egyedüllét azt is jelenti, hogy a “többiek” még gondolkoznak azon, hogy egy ilyen fórumon meg kellene jelenniük. Reméljük jövőre többen leszünk!

A látogatók között szép számmal akadt “nem szakmai” érdeklődő is: nyugdíjasok, egyetemi hallgatók, álláskeresők, de szerencsére nem ők voltak többségben. Ha a BNV vagy utazási kiállítás látogatóinak számával hasonlítom össze, akkor ez a szám természtesen nagyon kevés. Ha azonban azt nézem, hogy ez egy szakkiállítás volt, ahová (többségében) szakmai érdeklődők jöttek el, akkor azt mondhatom, hogy két nap alatt rengeteg lehetőségünk volt arra, hogy bemutathassuk legújabb fejlesztésünket, a tanuló személyiség jegyeit is figyelembe vevő e-learning megoldásokat.

Érdekes tapasztalat volt, hogy akikkel beszéltünk, szinte mindannyian ismerték az e-learning-et, így nem kellett bemutatnunk az alapjait. Voltak akik már használták is akár jelenlegi, akár korábbi munkahelyükön. Azok számára, akik még nem rendelkeztek elég ismerettel az e-learning-ről, egyik ügyfelünk képviselőjének interjúját ajánlottuk olvasásra (itt olvasható).

A személyiségjegyeket figyelembe vevő e-learning tananyagok kapcsán sok pozitív visszajelzést (névjegykártyát) kaptunk, vagyis sikeresnek minősíthető a bemutatkozás. Többen megjegyezték a demot látva, hogy az e-learning tananyagok ilyen jellegű testreszabása komolyan emelheti az ismeretátadás hatékonyságát, úgy hogy az e-learning többi előnye (rugalmasság, ismételhetőség, költség és hr hatékonyság) nem sérül. A kapott visszajelzések megerősítenek bennünket abban, hogy jó úton járunk.

A szerzőről

artanacsado

Szóljon hozzá