Ügyfél történetek

Ügyféltörténetek – Új munkavállalók oktatása

Gyógyszeriparban dolgozó ügyfelünk két modulból álló tananyag fejlesztését kérte tőlünk, melynek célja, hogy megismertesse új munkavállalóival a vállalat higiéniára és minőségirányításra vonatkozó irányelveit.

Az oktatás korábban úgy zajlott, hogy a tanulók az írott szabályzat áttanulmányozása után vizsgát tettek le. Ezt a folyamatot szerette volna ügyfelünk interaktívabbá, érdekesebbé tenni, ezáltal növelve a tananyagot elvégzők motiváltságát.

Ügyfelünk örömmel fogadta javaslatunkat, hogy a tananyagot rajzolt karakterek segítségével tegyünk színesebbé és személyesebbé. így lett az anyag főszereplője Rita, aki a tanulókhoz hasonlóan ugyancsak új munkavállaló, és akit különböző szakemberek több helyszínen is végigkalauzolnak és elmagyarázzák neki a tudnivalókat.

Ügyfelünk kifejezett kérésére itt-ott némi humort is csempésztünk a tananyagba, hogy ezáltal is lazítsuk az előírások szárazabb jellegét, és emlékezetesebbé tegyük a tanulást.

A tananyagban helyet kapott ügyfelünk pár perces filmje is, mely a vállalat minőségirányítását mutatja be.

A tananyagban a párbeszédes oldalak mellett interaktív ismeretátadó oldalak is kaptak helyet, valamint a tudás elmélyítése érdekében a lényegesebb információkat tudásellenőrző kérdésekkel is visszakérdezzük a tanulóktól.

A tananyag elvégzését követő vizsga is az oktatási keretrendszerben történik.

A tananyagfejlesztés során nagy örömünkre szolgált, hogy ügyfelünk széles teret adott az ötletelésre és a kreatív munkára. Visszajelzései alapján elmondhatjuk, hogy sikerült olyan színes, figyelemfelkeltő tananyagot létrehoznunk, ami nagy megelégedettségére szolgált.

A szerzőről

elearning.co.hu

Szóljon hozzá