Milyenek is lehetnek az Y generáció tagjai, akik hamarosan a legnagyobb létszámú résztvevők lesznek a vállalati képzéseken?
Az Y generáció tagjai 1980 és 1995 között születtek, és sokan rendelkeznek közülük felsőfokú végzettséggel. Nyitottak az újdonságok iránt és informális eszközök révén jól motiválhatóak. Igénylik a gyakori visszajelzést a munkájukkal kapcsolatban.
Igénylik a rugalmasságot is, valamint nagyra értékelik a munkájuk elismerését,továbbá a fejlődésük érdekében történő együttműködést. Döntő többségük szívesebben tanul audiovizuális tartalmak segítségével a megszokott szövegalapú megoldásokkal szemben.
Az Y generáció tagjai közül sokan rendelkeznek vezetői ambíciókkal. Fontos számukra a munka által elért pozitív társadalmi hatás, de talán még ennél is fontosabb a személyes továbbfejlődés lehetősége. A továbbfejlődési lehetőség hiánya egyébként az egyik leggyakoribb felmondási ok ezen dolgozók körében. A mindennapi használatnak köszönhetően a technológia alkalmazása sem okoz problémát a számukra, sőt egyre inkább az önfejlesztés döntő csatornájává válik.
A fentebbi jellemzők figyelembe vétele nagyban hozzájárulhat a vállalatok hatékony képzési struktúrájának kialakításához!